میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


kmohabat

ملیحه

kmohabat

http://kmohabat.loxblog.com

میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

ولی حق من این نیست

میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

من ملیحه 29 سالمه و خونه دارم شوهرمم علی اقا دانشگاه تدریس میکنن 9 سال قبل 30 مرداد بدو بدو رفتیم سر خونه زندگیمون.بعد 2سال برنیا جون دنیا اومد و شیرینی زندگیمون 2چندان شد.دخترم 2سالو نیمش که شد بارسا جون دنیا اومد و شدیم عیالوار.اما ماجرا چیز دیگه ای هستش که اگه حوصله کنین کم کم واستون مینویسم.

میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

ولی حق من این نیست

چرا وقتی یه زندگی خیلی ساده و بدون هیچ دغدغه ای شروع میشه خودمون خرابش میکنیم؟

3سال اول زندگیمون از این چیزا خبری نبود

من بودم و علی

علی بودو من....

چقد اروم داشتیم زندگیمونو میکردیم

من واسه علی کم نزاشتم

از همه چی........

با نداریش ساختم

باهاش غصه خوردم

باهاش گریه کردم

باهاش خندیدم

دوریشو تحمل کردم

واسه اومدنش لحظه شماری کردم....

واقعا براش همسری کردم...

ولی انگار فقط خودمو فدا کردم

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

حتما باخودتون میگید خب باید اینکارارو میکردم

 

حرفتون درست ولی خوب میدونین که الان خیلی ها تحمل این چیزارو ندارن

به خودشون سختی نمیدن

فقط اسایش و راحتی خودشونو میخوان

جدا از اون این فقط مردا نیستن که سنگ تموم میزارن

خانمها واقعا صبوری به خرج میدن و ................

این نمیشه سنگ تموم گذاشتن؟

منی که وقتی علی دیر میاد دلم هزار راه میره هزار جور فکر میکنم

دلشوره میگیرم که از خودم بدم میاد

کلی عصبی میشم

در حالیکه میتونم مثل خیلی ها بی تفاوت باشم و بگم میاد دیگه ...!!!!!!!!!!!!!!

وقتی میاد میبینم خسته ست باز جوییش نمیکنم دلم نمیاد اذیتش کنم

بهش چیزی نمیگم

البته علی خودش بعد استراحت دلیل دیر اومدنشو میگه

 

 

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 حالا اون دلیل دیر اومدنشو واسم میگه و این منم که باورم نمیشه!!!!!!!!!!!!

نمیدونم چرا اینجوری شدم و دیگه بهش اعتماد ندارم

اصلا از خودم راضی نیستم دوست دارم باورش کنم

خب فکر میکنم تقصیر خودش هم هست دیگه ...

این درسته که درمورد دوست دختراش بهم میگه

ولی چند بار بهم قول داد که دیگه اینکاراشو نمیکنه

اما سر قولش نموند و دوباره رفت..........

بعضی وقتها به خودم میگم حرفاشو باور کنم

ولی ............................................................

وقتی ازش میبرسم من مشکلی دارم که تو دنبال اینکارا میری ؟

میگه نه

میگم خب دلیلت چیه؟

یه روز میگه فقط میخوام یه دوست اجتماعی داشته باشم

یه بار میگه میخوام با یکی فقط حرف بزنم

یه بار میگه میخوام جلوی دوستام کم نیارم

یه بار میگه اینروزا همه دارن منم یکیشون

یه بار میگه با دوستام شرط بستم

یه روز میگه این دوستیها خوبه از هم چیزای جدید یاد میگیریم

و.................

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

                                اگر ماه بودم به هر جا که بودم

                                 سراغ تورا از خدا میگرفتم

                              وگر سنگ بودم به هر جا که بودی

                              سر رهگذار تو جا میگرفتم

                              اگر ماه بودی به صد ناز شاید

                            شبی بر سر بام من مینشستی

                               وگر سنگ بودی به هر جا که بودم

                            مرا میشکستی  مرا میشکستی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 28 مهر 1391برچسب:,;ساعت2:37;توسط ملیحه; | |